Tuesday, September 21, 2010

HaPPy BiRthDAy

Esok birthday my hubby, so mlm ni we all celebrate. My hubby tak tahu yg aku dah plan something for him. Hoppefully tonight dia akan mengingati hari pertama our "date" dulu. My hubby seorang yang pendiam tapi sekali senyum cair....(over la plak).
By the way, aku pun rasa nervous jugak because dah lama tak gi tempat tu, tapi aku dah plan this time mesti celebrate kat situ. Masa first time kuar date memang my hubby ajak aku masa birthday dia, konon dia tak tahu nak celebrate dengan sape waktu tu(plan baik punyer?...) So aku pun on jerlah memandangkan atas urusan kerja tapi akhirnya aku tahu itu sebenarnye titik permulaan kami ada rasa, ada cinta antara satu sama lain.... Walaupun agak lama kenal tapi haritu adalah hari pertama kami kuar, tak sangka plak kisah ini berlanjutan sampai ke jinjang pelamin...(ehhh...dah melalut plak aku ni....)
Oklah, aku ade lagi tugasan yang belum selesai...
Sekian

No comments:

Post a Comment